איך לבחור צמיגים לדו גלגלי

בחירת צמיגים לאופנועים היא נושא אקוטי לאור ההשלכות הרבות של יציבותם, בטיחותם והתאמתם של הצמיגים לסוגים השונים של האופנועים.
הימצאותם של צמיגים איכותיים המייצבים כנדרש את האופנוע יעניקו לרוכב או לרוכבים רמה גבוהה של בטיחות אשר היא צורך מהותי לאור המסוכנות של הרכב הדו גלגלי שהוא פתוח מול רכב פרטי שהוא סגור.

איך לבחור צמיגים לאופנועים

כמו בכל תחום, גם בנושא צמיגים לאופנועים חלים שינויים תכופים עקב שימוש בחומרי גלם או יצרנים חדשים. נתונים שעליהם ידע הצרכן ברכישה הקודמת כבר אינם רלוונטיים כעת לאור הקידמה והטכנולוגיה.

לכן הדרך הנכונה ביותר היא להתייעץ עם נציגים מקצועיים בחנויות ובעסקים המורשים לתחום זה אשר יכוונו את הלקוח, יציעו לו כמה אפשרויות תוך הצגת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, כדי שהרוכב יבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבור האופנוע הספציפי שלו.

חנות מקצועית לדו גלגליים

מי שעוסק בתחום האופניים, האופנועים, הצמיגים וכל אביזרי הבטיחות עבורם לאורך שנים, הם אנשים מאד מקצועיים, בעלי ידע נרחב אשר נרכש עם השנים הן בארץ והן מכל מכלול עסקי הייבוא אשר בו נרכשים פריטים בטיב מעולה מיצרנים שונים בעולם. קיימת חשיבות רבה של יבוא מוצרים המותאמים לאקלים הישראלי כך שלא יישחקו בשמש היוקדת ויהיה צורך להחליף את הצמיגים לעיתים תכופות.

הסוגים השונים של צמיגים לאופנועים

את צמיגי האופנועים הקיימים בארץ מתאימים למסלול הרכיבה כמו רכיבה בכבישי אספלט רגילים או בכבישי שטח. כמו כן מתאימים אותם לסגנון הרכיבה והחשוב ביותר הוא ליצור נסיעה איכותית ובטוחה לאורך כל הדרך.

ההמלצה היא להחליף צמיג בכל ארבע שנים כיוון שמעבר לכך אין להם אפקטיביות. לכן אינם בטיחותיים ולא יגנו כיאות על הרוכבים, כך שמדובר במצב מסוכן עבורם.
יש לבדוק בעת הקניה את הצמיג ולוודא שהוא אינו נפוח, אין בו חתך או סדק ולבצע בדיקת לחץ אוויר כאשר הצמיג בטמפרטורה רגילה ולא לאחר נסיעה.

מידע על כל אחד מהצמיגים

היצרנים השונים של צמיגים לאופנועים מטביעים מידע על הצמיג עצמו כדי לסווג אותו לאופנוע הנכון בלבד על פי המסוגלות של כל צמיג. כמו לדוגמה המהירות המקסימלית, תאריך הייצור, מידת רכות הגומי, קוד האינדקס ויחס החתך. יש לוודא כי גודלו של הצמיג ותכונותיו זהים לדרישה של יצרן האופנוע אשר מפורטות ברישיון האופנוע.

צמיגים לאופנוע שטח

בעת רכישת צמיגי שטח קיימות כמה אופציות, צמיגים אשר מתאימים לקרקע קשה בעלי גומי רך ומרווחים בינוניים ואחרים המתאימים לאדמה רכה, בוצית או לרכיבה על דיונות חול אשר בנויים מגומי רך בעל מרווחים קטנים .

הבחירה הנכונה והמקצועית תוך קבלת ההכוונה הנכונה מאנשי המקצוע בעסקים המתמקצעים בכך תסלול את הדרך לרכיבה בטיחותית, מוצלחת ומלאה בהנאה עבור הרוכבים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *