אופניים חשמליות

איך לבחור מעיל סקי?

כאשר יוצאים לחופשת סקי, חשוב מאוד להכין את הציוד המתאים לשהייה בטמפרטורות קרות. עליכם להצטייד בלבוש חם ונוח שיאפשר לגלוש על שלג בהנאה, במיוחד כשמדובר על מעיל הסקי שלכם. ישנו מגוון רחב מאוד של מעילים לסקי ולשהייה בסביבה מושלגת, בטווח מחירים גדול, אך מדובר בפריט חובה לטיולים מסוג זה ולכן חשוב להכיר ולהבין את הצורך שלכם. המדריך הבא יסייע לכם להבין מה הוא מעיל הסקי האידיאלי עבורכם.

מעיל לשלג – תנאי מזג אוויר קרים במיוחד

מהרגע שבו אתם מחליטים לצאת לטיול סקי, עליכם לוודא שיש ברשותכם את כל הציוד והביגוד הנדרש. כאמור, חייבים לשים דגש על בחירת מעיל סקי איכותי שלא רק ישמור על חום הגוף שלכם במהלך פעילות הגלישה והשהייה בשלג, אלא גם ייתן מענה לצרכים השונים שעשויים להיות לכם במסגרת הפעילות. בנוסף לשמירה על חום הגוף, תפקידו של מעיל לשלג הוא לשמור אתכם יבשים, מה שחשוב מאוד לעשות על מנת לא להתקרר במהלך חופשת הסקי.

ישנם שני סוגים עיקריים של מעילי סקי, מעיל תלת שכבתי ומעיל "של" (shell). המעיל התלת שכבתי כשמו כן הוא, מכיל שכבה חיצונית עמידה בפני רטיבות ורוח, לצד שכבה פנימית שתפקידה הוא לחמם את הגוף. בחלק גדול מהמעילים השכבה השלישית שתפקידה גם כן לשמור על חום הגוף, ניתנת להסרה בהתאם לצורך. מעילי ה"של" שמים את הדגש על שמירה מפני רטיבות ורוח, כאשר הם אינם כוללים שכבה פנימית מבודדת ולכן הם אווריריים יותר. סוג זה של מעיל לשלג מיועד לגולשי סקי שפחות סובלים מהקור וחום גופם נשאר יציב גם בסביבה המושלגת. מעבר לכך, תמיד ניתן ללבוש שכבות נוספות בלי קשר למעיל עצמו, כך שיהיו כאלו שיסתפקו במעיל ה"של" על גבי שכבות של בגדים חמים.

בחירת מעיל הסקי המתאים

אם מדובר בחופשת הסקי הראשונה שלכם, ככל הנראה שאתם רוכשים מעיל לשלג לראשונה בחייכם. מה שהכי חשוב לבדוק כאשר אתם עומדים לרכוש את המעיל, זו רמת העמידות שלו בפני רטיבות. רמת העמידות הזו למעשה אומרת לכם מה כמות המים שיכולה להיספג במעיל לפני שתתחילו להרגיש את הרטיבות בשכבות הפנימיות של המעיל והביגוד שלכם. רמת העמידות נמדדת על פי מילימטרים, כאשר הרמה הנמוכה ביותר היא 1500 מ"מ והגבוהה היא 20000 מ"מ.

מעבר לשמירה על טמפרטורה ורמת הטיבות אתם צריכים מעיל שיוכל לשמש אתכם גם במסגרת הפעילות הספורטיבית שאתם הולכים לבצע, גלישת שלג. לכן, מומלץ לבדוק כמה כיסים כולל המעיל, ועד כמה ניתן להגן על חפצים בכיסים הללו. קרוב לוודאי שתרצו לקחת איתכם את הסמארטפון בשביל להצטלם במהלך הסקי, לצד ארנק ושלל דברים אחרים. וודאו שהמעיל שאתם רוכשים כולל גם כיסים קדמיים לידיים וגם כיסים פנימיים יותר בשביל המוצרים האלקטרוניים שברשותכם.

עכשיו כשאתם יודעים כיצד לבחור מעיל לשלג שיתאים לכם בול, תוכלו ליהנות מחופשת הסקי שלכם!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *