קורס מדריכי חדר כושר

הציוד שכל מתאמן כושר אישי צריך

המודעות לאורח החיים הבריא, בדגש על חשיבות הפעילות הגופנית לבריאות, נמצאת כיום בשיאה. ישנם המתאמנים שבוחרים לחזק את גופם בחדרי הכושר הגדולים, בעוד ישנם אלו שבוחרים להתאמן בפורמט של אימון אישי. אם גם אתם נמנים בין אותם המתאמנים, לפניכם רשימת הציוד האולטימטיבית שתהפוך את האימונים שלכם לנעימים יותר, נוחים יותר ויעילים יותר!

נעלי הספורט – אילו נעליים כדאי לרכוש?

נעלי הספורט אכן ראויים לפתוח את רשימת הציוד לאימונים שלכם. שימו לב: העובדה כי יש לכם זוג נעלי ספורט בבית לא מספיקה. חשוב להבטיח לפני האימון הראשון שלכם כי הנעליים נוחות לכם, תומכות אתכם ומאפשרות לכם לנוע ללא כל הגבלה. רבים לא מודעים לכך אך גם נעלי ספורט יכולות להגיע לשחיקה ובלאי, בעיקר אם מדובר על נעלי ריצה. בהתאם לאופי האימונים שלכם (אימוני כוח, אירובי וכן הלאה), בחרו גם את זוג הנעליים החדשות.

חכמים בשמש עם כובע

עבור המתאמנים, מזג אוויר כמו זה שיש בישראל הוא חלום של ממש. מעבר לכך שהשמש מעניקה אנרגיה טובה והיא זו שהמון פעמים מתפקדת כמוטיבציה לצאת להתאמן, הרי שבזכותה גם ניתן להעתיק את האימונים מהחללים הסגורים אל המרחבים הפתוחים. כמעט בכל יום בשנה ניתן להתאמן תחת כיפת השמיים, כאשר מרבית המתאמנים יוצאים מהסטודיו בין החודשים אפריל לאוקטובר. לצד היתרונות הרבים שבאימוני חוץ, חשוב לקחת בחשבון גם את העובדה כי השמש מגיעה במגע ישיר אתכם, כך שחשוב שתהיו מוגנים ממנה, בין היתר באמצעות כובע.

מזרני ספורט – מי צריך אותם?

העובדה כי אתם מתאמנים עם מאמן כושר אישי לא אומרת כי לא תתאמנו גם לבד. מרבית המתאמנים פוגשים את המאמן שלכם כפעמיים או שלוש בשבוע, כאשר ההמלצה במקרים מסוימים היא להתאמן גם בתדירות גבוהה יותר. אם אתם מעוניינים לבצע תרגילים שונים לבדכם בבית הפרטי שלכם, זאת לאחר שקיבלתם המלצה על כך ותדרוך מלא מהמאמן שלכם, הרי שתהיו זקוקים למזרן. על מזרן הספורט ניתן לבצע סטים שונים של תרגילים, כאשר המטרה היא להעניק לכם נוחות מבלי שתצטרכו לבצע אותם ישירות על הרצפה הקרה.

משקולות במשקלים שונים

לצד התרגילים הרבים שניתן לבצע באמצעות משקל הגוף, גם ישנם תרגילים שמומלץ מאוד לבצע באמצעות משקולות. כידוע, ישנן משקולות המבוססות של משקלים קלים מאד כדוגמת משקולת של 2 ק"ג, אך גם ישנן משקולות מתאימות למתאמנים בשבלים מתקדמים יותר. בחרו לעצמכם את המשקולת המתאימה ביותר לתרגילים שאתם מבצעים, וגם לנקודה בה אתם נמצאים מבחינת תכנית האימונים שלכם. המשקלות מסייעות לכם באופן ישיר לשמור על הכושר גם בימים בהם אינכם נפגשים עם המאמן שלכם. לפני רכישת אביזרים, התייעצו עם מאמן הכושר שלכם. הוא יוכל לכוון אתכם ולמקד אתכם על האביזרים המתאימים לכם ביותר.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *