התאמת נעליים נוחות להתעמלות עבור נשים

כיצד נעליים נוחות יכולות לשפר את הביצועים באימונים

אימוני ספורט הם לעתים "אוויר לנשימה" ממש, עבור מי שרגילה להתעמל: זה לא באמת משנה מהו הספורט עצמו ואפילו אם לא מדובר בספורטאית מקצועית – חלק בלתי נפרד מכל אימון הוא הלבוש. לנעליים ולבגדים שעמם אתן מתעמלות, יש תפקיד מכריע ביכולת לבצע את התרגילים על הצד הטוב ביותר. נעליים נוחות יכולות להפוך את ההתעמלות למשהו שהוא מעבר לפעולה ששורפת קלוריות: יש להן יכולת למנוע נזקים לגוף, הן בזמן האימון עצמו והן בחיי היום יום. רכישת זוג שמתאים לפעילות הגופנית שאתן מבצעות, תתמוך בכן הן בזמן אמת והן לטווח הארוך.

עד כמה חשוב להתאים את הלבוש והנעליים להתעמלות עצמה ?

כאשר אתן בוחרות נעלי נשים בחנות, ממש כמו בגדים, באופן טבעי תימשכו לצבעים ולגזרות שאתן אוהבות. ברור גם שנעלי עקב הן לא מה שאתן תחפשו, אם המטרה תהיה לקנות זוג שמתאים לריצות ארוכות, או לפעילות אירובית. אבל גם בתוך העולם הזה של בגדים והנעלה המיועדים לאימונים ספורטיביים, חשוב לעשות את הבחירות הנכונות ולמצוא את הפריטים שיסייעו לכן להפיק את המקסימום מהספורט.

הרעיון הוא לבחור נכון את הנעליים, המכנסיים והחולצה שתומכים בהתעמלות עצמה, החל מחומרי הגלם ממש. בד שאיננו מנדף זיעה, עלול להכביד עליכן ולגרום להזעה מיותרת, שתאט את קצב הריצה שלכן, למשל. נעליים שלא "מחזיקות" את הקרסול, לא רק שיפריעו לכן ללכת או להתאמן כמו שצריך, אלא שלטווח הארוך הן עלולות לייצר נזקים של ממש בהיבט הפיזי. גם אם הספורט שלכן כולל אך ורק הליכות איטיות ברחבי השכונה לעת ערב, חשוב ביותר לעשות זאת עם האביזרים שהופכים כל יציאה החוצה לנוחה ביותר ולבטוחה, עבור גופכן.

איך בוחרים נעלי ספורט לנשים ?

נעלי ספורט הן מחלקה ייחודית בתוך עולם הנעליים הנשי: ממש כמו נעלי עקב או בובה, גם לתחום הזה ישנם טרנדים וצבעים שנכנסים ויוצאים מהאופנה. אך חשוב מכך, הוא הגזרה של הנעל. זה נכון שבדרך כלל, נעלי התעמלות תהיינה נוחות הרבה יותר מכל סוג אחר של נעליים. אבל יש הבדל בין מי שזקוקה להן בשביל ריצה, לעומת מי שמשחקת כדורסל או עושה פילאטיס. לכל ענף ספורט יש את סוג הנעליים המתאים לו ביותר וזה חשוב לבדוק אם הנעל מכילה את בולמי הזעזועים הנדרשים, את חרירי האיוורור ועוד תכונות שונות בגזרה של הנעל – שהופכים אותה לייעודית עבור סוג הספורט שעבורו היא עתידה לשמש.

את הביצועים באימונים, תוכלו לשפר עם הזמן באמצעות תוספת של אביזרי ספורט שיעלו את רמת הקושי של כל תרגיל באימון. חשוב להתחיל בהוספה של משקוליות או אלמנטים דומים, רק לאחר תגיעו ל"סטטוס קוו" מבחינת כושר ותרגישו שאתן באמת מוכנות, מבחינת פיזית ונפשית, לשלב הבא בכושר הגופני שלכן. מה שיעזור לכן להתקדם זה לאתגר את עצמכן ולנסות לבדוק את גבולות היכולת, בצורה הדרגתית ובטוחה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *