מה חשוב לדעת לפני שרוכשים הליכון חשמלי

קניית הליכון חשמלי לבית יכולה להיות אחת הקניות המשתלמות והחשובות שתבצעו בכל חייכם. עם ההליכון כבר לא יהיו לכם תירוצים כדי להזיז את הגוף ולעשות קצת כושר, אך אם חשבתם שהדרך על ההליכון תהיה ארוכה עד לשריפת כמות הקלוריות הרצויות, הדרך לבחירה שלו ארוכה לא פחות.

לא כל ההליכונים נולדו שווים

אז נכון שהליכונים לא נולדים אלא מיוצרים, אך בכל מקרה הם לא מיוצרים באופן שווה. במה זה מתבטא? יש הליכונים גדולים יותר, יש הליכונים איכותיים ועמידים יותר לטווח הארוך, יש הליכונים מעוצבים יותר וכמובן שיש גם הליכונים נוחים יותר, שזה אולי הפרמטר החשוב מכול. חשוב לזכור שקניית הליכון היא גם ככה לא קנייה זולה, ולכן כדאי לבחור את ההליכון הבא שלכם בקפידה, ובמידת הצורך להכניס את היד קצת יותר עמוק לכיס כדי להרוויח הליכון איכותי לטווח הארוך.

התאמה אישית לכל אחד

השלב הראשון בדרך לבחירת ההליכון המושלם הוא להבין שלכל אחד יש העדפה אישית אחרת, ממדים גופניים אחרים, ציפיות שונות מההליכון וכמובן תקציב שונה. ההבנה הזו היא עקרון חשוב בדרך לבחירה נכונה כך שמה שטוב לבן הדודה שלכם או לשכן שלכם לא בהכרח יהיה טוב לכם. לכן יש לבחור את ההליכון אחרי בחינה אובייקטיבית של כל פרמטר.

האם ההליכון נכנס בחדר?

אחד הפרמטרים החשובים מכל הוא כמובן גודל ההליכון. עוד לפני שתחפשו את ההליכון שמתאים למידות הגוף שלכם, חשוב לבדוק איזה הליכון חשמלי יכול בכלל להיכנס בבית שלכם. היכן ההליכון אמור להיות, בגינה או בחדר השינה? יכול להיות שאתם מייעדים אותו למקום שהרוחב המקסימלי שלו הוא 1.5 מטרים וההליכון עצמו אמנם נכנס, אך השימוש יהיה צפוף, לא נוח ואף מסוכן.

האם ההליכון מתאים לממדים שלכם?

גם הממדים שלכם חשובים לבחירת ההליכון בעיקר מענייני נוחות. גם אם אתם שוקלים לא מעט, כל יצרנית הליכונים שמכבדת את עצמה תתאים את ההליכון שלה להעמסות הכי כבדות, אך בכל מקרה חשוב שתבדקו את ההעמסה המקסימלית כי לעתים היא לא עולה על 120 קילוגרמים וזו יכולה להיות בעיה. עם זאת, כאן כבר נכנסת שאלת הנוחות: האם באמת יהיה לכם נוח ללכת או לרוץ עליו? האם הוא לא צר מידי? השיטה הכי טובה היא פשוט לעלות עליו ולבדוק בעצמכם, ואולי גם להפעיל אותו וכך הבחינה תהיה הכי מדויקת שיש.

אלו תכניות יש בהליכון?

עד כמה ההליכון רב שימושי? אלו אפשרויות יש בו? האם מדובר על הליכון בעל אפשרות הטייה כלומר ריצה בזווית, או שמא מדובר בריצה או הליכה אופקית לחלוטין בלבד? יכול להיות שבתור מתחילים תוותרו על חלק מהאפשרויות, כמו תכניות מורכבות לסיבולת לב ריאה או לעבודה על ספרינטים, אך לא כדאי לפסול זאת על הסף רק כי במועד הרכישה עניין זה לא מדבר אליכם. בדקו היטב את האפשרויות ואת התכניות שיש להליכון להציע וכמובן תבחרו אותו לפי התקציב שלכם. כמו כן, איכות המנוע של ההליכון היא עוד אחד מהפרמטרים שצריכים להיות חלק אינטגרלי מהבחירה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *